Saturday 2 November 2013

Modern Patchwork Winter 2014

I'm still here. I wasn't writing, I wasn't sewing, I was ill for last 2 weeks (including completely loosing my voice for few days...). I have some projects to finish before the end of the year and the days seem to be too short for everything. I didn't even join Blogger's Quilt Festival this time, as I didn't have anything new to show. I'll do better on Spring :)

New Modern Patchwork issue (Winter 2014) is already available. Quilt pattern for my 'Bike Chain' quilt is there (the quilt was shipped back to me this week, but the magazines were shipped separately, so I haven't seen them yet). 

Jestem, choc ostatnio siedze cichutko i nic nie robie... Przeziebienie dopadlo i mnie i nie chcialo puscic przez ostatnie 2 tygodnie (wlacznie z kompletna utrata glosu na 3 dni). Musze skonczyc kilka projektow 'na wczoraj' wiec zaraz siadam do maszyny i od niej nie odejde az do niedzieli. 
Chcialam sie pochwalic, ze wlasnie wyszedl nowy numer magazynu Modern Patchwork Winter 2014, a w nim jest moj quilt - 'Bike chain'. Quilt juz do mnie wrocil ale magazyn zostal wyslany pozniej, wiec jeszcze go w srodku nie widzialam:


8 comments:

  1. Congrats! It's a gorgeous quilt. Glad you are feeling better!

    ReplyDelete
  2. Gratuluję! To jest piekna praca! I tak mnie cieszy, że jesteś p;rezedntowana na całym świecie!!!!!!
    Zdrowia życzę i więcej juz nie choruj! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pisałam ja, Ania. Mój syn się zalogował a ja tego nie zauważyłam i z jego konta napisałam komentarz.....

      Delete
  3. Brawo ! jesteś wielka , wszystkie Twoje patchworki powinny mieć stałe miejsce w takich magazynach:) zdrowia życzę:)

    ReplyDelete
  4. Super, Gratuluję: ) Kto jak kto, ale Ty zasługujesz na to w 200%, Twoje prace są wspaniałe: )

    ReplyDelete
  5. Wielkie gratulacje dla ciebie Joasiu,twoje prace to prawdziwe arcydzieła!!! niech je poznaje jak najwięcej osób!!!Zdrówka życzę:))

    ReplyDelete
  6. Do hope you're feeling better.
    Love the quilt ~ there's so much texture and the colors are wonderful!

    ReplyDelete
  7. Jaka miła wiadomość, gratuluję ! Serdecznie pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...