Sunday, 9 June 2013

Fabrics, sponsors & news

First of all, important things happening soon:

* remember, that linky party for Forest QAL starts on Monday 10.06.2013 at 12:00 CEST (and will stay open till 31.08.2013 12:00 CEST)
* a post opening a new series of PP patterns will go live at 17.06.2013 (get ready if you seek an andevnture!)
* and might be (if everything goes right), that I'm back to work soon... \o/ 

Na poczatek przypomnienie nowosci:
* jutro (10.06.2013) o 12:00 rozpocznie sie konkursowy linky (konkurs na rzeczy uszyte z blokami z Lesnego QALu), ktory bedzie otwarty do 31.08.2013 do 12:00
* w poniedzialek 17.06.2013 oficjalnie rozpocznie sie nowa seria z blokami PP dla poczukiwaczy przygod ;)
* a jesli wszystko sie uda, to moze juz niedlugo wroce do pracy \o/

I have to admit, I recently stopped buying fabric from specific and new collections. I have an eye on one Christmas collection comming soon, but other than this, when I buy fabric, I do it just to fill the gaps in colours in my stash or when I have a specific project planned.  At the moment I decided that I have to use some of the fabrics which I have hoarded, so no more shopping for 2-3 months. 
But I can show you what are the latest fabrics which I got (latest means from last 2 months or so):

Przyznam sie, ze ostatnio przestalam kupowac materialy w takiej ilosc jak dawniej. Nie ogladam sie juz za nowymi kolekcjami, czasem kupie cos nowego jesli mi sie naprawde podoba ale glownie kupuje po to, zeby uzupelnic brakujace kolory lub z mysla o jakims konkretnym projekcie. Ponizej materialy zgromadzone przez ostatnie 2 miesiace. Teraz czas na mala abstynencje, wiec zero zakupow przez jakies 2-3 miesiace i szycie z tego, co mam:


* from Fat Quarter Shop - my favs are Aspen Frost charm pack and So Happy Together (little houses and hexies):

* materialy z Fat Quarter Shop - te malutkie domki i hexagony z kolekcji So Happy Together sa po prostu przesliczne:



Some colorfull stash builders from Hawthorne Threads:

Troche koloru z Hawthorne Threads:



Set of stash builders which I got from Szmatka Latka - my favs are the the green text fabric (Sage Script, second photo) and white poppies fabric on blue background. From store news, there are new patchwork books available in Szmatka Latka. 
Szmatka Latka became also the newest sponsor in Forest QAL contest (I will soon write more about is and about the prizes)! Thank you Monika for supporting our QAL!

Zestaw kolorystyczny ze Szmatki Latki - solidy Kony i sliczne materialy, min. ten z zielonym tekstem (Sage Script, drugie zdjecie) i romantyczne biale maki na niebieskim tle. Jesli szukacie ciekawej lektury patchworkowej, w Szmatce Latce jest wiele nowosci w dziale z ksiazkami i czasopismami
Szmatka latka jest takze naszym najnowszym sponsorem w konkursie Forest QAL (wiecej o konkursie i nagrodach juz jutro)! Dziekuje Moniko za wsparcie naszej zabawy!



And also a bunch of fabrics from Robin's Patchwork - beautiful browns and some colorfull prints. My absolute favs are those reineers on the second photo (Santa's Reindeer Workshop) and the butterflies on the grey background (Nature Inspired collection). There are some pretty fabrics in Robin's Patchwork on SALE now!

Sa tez i sliczne materialy od Robin's Patchwork - czekoladowe brazy, cudne motyle na szarym tle (z kolekcji Nature Inspired) i bardzo wesole swiateczne renifery (Santa's Reindeer Workshop). A w Robinkowie ostatnio wyprzedaz i duzo nowosci, w tym nowe zestawy materialow.


5 comments:

  1. Zapasy cudowne!!! :D ja na siebie też nałożyłam zakaz kupowania nowych tkanin i mam szyć z tego co mam - bo na razie za dekorację w salonie mi te materiały służą :D

    no i czekam na materiały ze SzmatkiŁatki - ale to naprawdę naprawdę ostatnie zakupy przed wakacjami ^^

    ReplyDelete
  2. piękny zapas tkanin zgromadziłaś ...teraz tylko wyglądać jakie cudna z nich powstaną:)

    ReplyDelete
  3. I also am trying to sew from stash this year and am finding it a bit difficult to do. Fabric is just so pretty :)

    ReplyDelete
  4. wspaniałe tkaniny...
    a tak w ogóle, to zaintrygowała mnie nowa seria PP dla poszukiwaczy przygód... cóż Wy znowu szykujecie?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...