Friday, 30 August 2013

Sponsors news / O nowosciach slow kilka...

I updated the last giveaway (Octopus PP pattern) with the list of 3 winners. 
Today's post is mostly about fabrics and sponsors - Robin's Patchwork and Szmatka Latka - both polish patchwork shops. 

Do ostatniego postu z rozdawajka bloku PP dopisalam liste zwyciezcow. 
A co nowego u mnie? Kilka nowych materialow na przyszle projekty. Ten zestaw kupilam w niemieckim sklepie patchworkowym z mysla o nastepnym projekcie PP. Czesc z nich juz mialam ale musialam zdobyc wiecej co wcale nie bylo latwe, bo sa to materialy z kolekcji chyba sprzed poltora roku:


A to kilka materialow od Robin's Patchwork - troche pasteli i materialy z piratami, ktore planuje wykorzystac do uszycia quiltu ze wszystkimi blokami PP z pirackiej serii:



A co wiecej u Robinka? Powoli widac zblizajaca sie jesien... dynie, opadajace liscie, cieple brazy, pomarancze, zolcienie...



Ja pomimo tego, ze do swoich projektow uzywam glownie materialow z geometrycznymi wzorami, bardzo lubie tradycyjne wzory i kolory (tak jak i batiki czy recznie farbowanie materialy; btw, niedlugo planuje malowanie na materiale i zabawe z kolorami; czekam na zamowiona ksiazke i farby i bedzie sie dzialo... a przynajmniej mam taka nadzieje). 

Sa tez swiateczne nowosci, w tym materialy z przepieknej kolekcji Holiday Frost:


I cos dla milosnikow kotow... (oczywiscie dla milosnikow psow tez, psy tez sa ;):


I material, ktory mi bardzo sie podoba - sliczne 'koronkowe' koniki:


Wszystko to i wiele innym mozecie znalezc w dziale 'Nowosci' w sklepie Robin's Patchwork.

A w Szmatce Latce flizeliny i ociepliny niemieckiej firmy Freudenberg do wyboru i koloru (ja ich uzywam na co dzien i szczerze polecam):

* niezastapiona u mnie przy szyciu poduszek H640:


* Vliesofix jest doskonaly do przyklejania aplikacji:



* a S520 do usztywniania, np. podkladek, kartek patchworkowych, torebek:




Jesli nie probowaliscie jeszcze ocieplin czy flizelin Freudenberga i nie wiecie, ktora warto by bylo wybrac, Szmatka Latka ma bardzo pomocny Zestaw Startowy, z kawalkami ocieplin, ktore sa dostepnye w sklepie.

3 comments:

  1. Thank you, Joanna! I am excited to get started on that Octopus pattern. Happy sewing!

    ReplyDelete
  2. Beda piekne rzeczy :) O tak... jesien sie zbliza a o zimie juz tez myslimy :)
    Jola

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...